woensdag 21 september 2011

Condoleances ontvangen per e-mail


Partij genoten
Mede namens mijn echtgenote condoleer ik jullie en de NPS met het heengaan van Otmar Rogers.
Moge zijn ziel in vrede rusten!
- Gilbert en Soraya van Dijk –Abdulhak
-------------------------------------------------------
Waarde zusters en broeders,
Mijn welgemeende condoleances.
Een groot man, redenaar is heengegaan. Ik heb het genoegen gehad hem van dichtbij te kennen.
Mijnheer Rodgers, ik zal u missen.
Vriendelijke groeten,
Elizabeth
Ik condoleer jullie ook allemaal vanuit Nederland waar ik nu ben.
Heel veel sterkte toegewenst en ik volg de berichten verder

Groeten
Ruth
NPS KRAKTI !!!

Partijgenoten ik sluit me aan bij deze condelance boodschap !


NPS GECONDOLEERD !
Sent from the virtual world,
Arthur
NPS,,
Gecondoleerd en wil mijn medeleven ook overbrengen aan alle NPS-mati's daar. Ik ga Ottie echt missen. Maar zo is het leven. En voor Ottie geldt " He's going home.Work all done !! En daarvoor zijn wij allen hem zeer erkentelijk. In de moeilijkste jaren '80 is hij de NPS onvoorwaardelijk trouw gebleven.Geweldig!!!!!!!!!!!
Brasa Owen

Geen opmerkingen: