woensdag 5 december 2012

 

 

“Nu is al mijn leed gesust, Ik heb de vaste grond gevonden.

Ik leef en sterf in Hem gerust, die mij vrij kocht van mijn zonden.

Ik sla mijn armen om U heen, Gij geeft rust mij, Gij alleen.”

                                                                        Gezangboek lied 491:4

 

De Nationale Partij Suriname maakt bekend dat op 1 december jl. op 64- jarige leeftijd is overleden

 

 

 

de heer Ronald Orlando Karwofodi

in de leeftijd van 64 jaar

 

De heer Karwofodi heeft diverse functies bekleed binnen de partijstructuren en heeft de NPS ook 10 jaren vertegenwoordigd in De Nationale Assemblee als volksvertegenwoordiger van het district Para.

Op vrijdag 7 december 2012 zullen wij als NPS familie afscheid nemen van “Ro” in Grundyari, waar zijn stoffelijk overschot van 12.00 u – 13.00 u opgebaard zal zijn.

Alle NPS’ers worden opgeroepen om 11.30 u in Grundyari aanwezig te zijn en aan “Ro” de laatste eer te bewijzen.

 

De Nationale Partij Suriname

dr. Gregory Rusland

Voorzitter

 

Geen opmerkingen: